1. كيفية فض غشاء البكارة ليلة الدخلة حالات إعادة العذ... 
  2. من دكتورة امراض نساء طريقة لتضييق المهبل كيفية عمل...
  3. فوائد الشوفان لتفتيح البشرة خلطة الشوفان طريقة ما...
  4. طريقة تضييق المهبل بقشر الرمان خلطة لتضييق المهبل ... 
  5. خلطة ازالة البقع السوداء اقوى و اسرع ماسك لازالة ا...
  6. اقوى وصفات علاج البقع السوداء خلطة علاج البقع الب...
  7. ماسك إزالة البقع السوداء بسرعة رهيبة علاج البقع ال...
  8. لازالة البقع السوداء اقوى وصفات البقع السوداء بالص...
  9. عبد الباسط السيد اقوى خلطات عبد الباسط سيد للشعر و...
  10. وصفات جابر القحطاني لتطويل الشعر اقوى خلطات لتطويل...

48 تعليقات

  1. السلام عليكم انا فتاة عمري 22 سنة من 7 شهور تم عقد القران على شاب ذو خلق لكن بعد العقد اصبح يطلب مني اني اكون زوجته لأن هذا حقه وبعد شهور من المماطلة خضعت للامر وانا أريد الانفصال عنه فهل يجوز اجراء عملية لرتق الغشاء؟؟

    ردحذف
  2. وعليكم السلام بصى يا اختى يجب عليكى الذهاب لشيخ او الذهاب لدار الافتاء وهى ستفتيكى بماذا تفعلين وهل هذايجوز ام لا يجوز

    ردحذف
  3. السلام عليكم انا فتاه عمري 20 لقد تعرضت لاغتصاب وانا عمري 7سنوات فهل فقدت عذريتي وماذا اعمل لا احد يدري باللي حصل الا ماما ودحين ماما توفت فماذا اعمل لان تمت خطوبتي على شاب ذو اخلاق فما الحل ارجو المساعده؟

    ردحذف
  4. حبيبتى ربنا يوفقك فى حياتك ان شاء الله مع خطيبك وانا اسفة جدااا على اللى حصل لك وانتى صغيرة ونصيحتى ليكى انك تذهبى بدون علم اى احد و بالذات خطيب لطبيبة امراض نساء وهى فى اقل من خمس دقائق هتكون جوبتك على سؤالك وطمنتك بعد اجراء الكشف عليكى والطبيبة هى الوحيدة القادرة على التاكد من وجود غشاء البكارة عندك وارجو منك انك ما تتردديش ابدا فى الذهاب للطبيبة وياريت تبقى تطمنينا عليكى

    ردحذف
  5. السلام عليكم انا فتاة عمري ٢١ لما كنت صغيرة قبل البلوغ كنت دون علم ادخل اصبعي للتنظيف وماكنت ع علم بالغشاء والاشياء ذي ياترى غشائي لازال ولا !؟؛(

    ردحذف
  6. حبيبتى انصحك بزيارة الطبيب وعموما اطمنى لان فى مرحلة الطفولة مينفعش البنت تفق عذريتها لمجرد التنظيف بس لازم تذهبى للطبيب المختص

    ردحذف
  7. طيب لو البنت دى كانت صغيره ومش فاهمه حاجه ومش فاهمه الصح من الغلط وكان عمرها14سنه ولما عرفت مابقتش تعمل حاجه زى دى
    مع العلم ان الشخص اللى كان بيعمل كده كان كبير 29سنه وهى 14 وكان بيستدرجها لمجرد انه هايديها فلوس ولعب بس لما راحت للدكتور قالها الغشاء مفتوح وانتى فقدتى عذريتك شرعا تعمل عمليه ولا ماتتجوزش على الرغم ان البنت دى التزمت دينيا واخلاقيا من بعد ماعرفت الموضوع ده

    ردحذف
  8. حبيبتى اولا 14 سنة ده سن مش صغير بس لو زى ما انتى ما بتقولى ان كان عندك 14 سنة و ما تعرفيش اى حاجة عن الجنس فده طبعا خطا كبير ارتكبه اهلك فى حقك ونصيحتى ليكى هى استشارة احد الشيوخ لمعرفة الراى الدينى فى اجراء عملية لترقيع غشاء البكارة وربنا يثبتك على الايمان

    ردحذف
  9. هل ممارسة العادة السرية تؤدي إلى فقدان العذرية للفتاة

    ردحذف
  10. من الممكن اذا كانت ممارسة العادة السرية بشكل عنيف او باستخدام ادوات او اشياء صلبة ان تؤدى الى تمزق وقطع غشاء بكارة البنت

    ردحذف
  11. السلام عليكم انا فتاة عمري 23 لما كنت صغيرة قبل البلوغ كنت دون علم ادخل اصبعي للتنظيف و ممارسة العادة السرية حتى تمزق وقطع غشاء بكارة فكيف اعمل انا محترة لا يعرف حتى احد من مشكلاتي ارجوكم ساعدوني

    ردحذف
  12. حبيبتى نصيحتى ليكى اذهبى الى طبيبة امراض نساء وذلك حتى تطمأنى على سلامة غشاء البكرة عندك

    ردحذف
  13. هل يكمل الزوج الجماع بعد فتح غشاء البكارة بنفس الوقت اوليوم اخر او لساعات

    ردحذف
  14. ده ام بيختلف من بنت الى بنت تانية يعنى ممكن ممارسة العلاقة الزوجية بعد فض غشاء البكارة اذا لم تشعر البنت بالم شديد

    ردحذف
  15. هل ممارسة العادة السرية تؤدي إلى فقدان العذرية للفتاة

    ردحذف
  16. حبيبتى للعادة السرية اضرار كثيرة كما من الممكن اذا مارست العادة السرية بشكل عنيف مع استخدام اشياء صلبة قد تؤدى الى فقدان العذرية ولمعلومات كثر عن اضرارا ومخطر العادة السريه ادخلى على الرابط التالى
    http://setatwebanat.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

    ردحذف
  17. انا فتاه عندي 19 سنه كنت في سن 17 تقريبا وشاهدت مقطع جنسي في احد افلام التليفزيون بعدها شعرت بالجهاز التناسلي ينفتح وينغلق لوحده كان بعد الدوره بيوم وبعدين نزل قطرات دم كده انا فقدت عذريتي ؟؟؟؟ ارجو الاجابه

    ردحذف
  18. حبيبتى ده مش معناه ان تم فض لغشاء بكارتك لان غشاء البكارة لفضه لازم يكون حدث ادخال اى شئ صلب او شئ قوى لقطعه

    ردحذف
  19. السلام عليكم اريد ان اسال كيف يمكن للفتاة ان تعرف انها لا تزال عدراء بنفسها دون الطبيب وشكرا

    ردحذف
  20. انا شابة اخاف الا ينزل دم اتناء دخلتي اتهم مع انني عدراء كيف اتعرف على نوع بكارتي اشكرا

    ردحذف
  21. أنا فتاة أبلغ في السن 23سنة كنت في علاقة حب مع شاب لمدة 6سنوات نحب بعضنا بجنون لكن قمت بخينته لاسباب معينة , أ عطاني الفرصة 5% لاثبت له حبي , المشكلة انني فقدت البكرة , ماذا أفعل ?

    ردحذف
  22. انا فتاة عمري 18 سنة تعرضت لغتصاب منذ الصغر من قبل احد اقاربي ماذا علي ان افعل في هذه الحالة هل يوجد علاج مع العلم بان والدتي لديها العلم بما حدث لكن ترفض مساعدتي

    ردحذف
  23. انا فتاة عندى17سنة مخطوبة لابن عمتى بعد الخطوبة بشهر بدا يقرب منى اكتر وحصلت اشياء بس كلها سطحية وانا ببكى كتير وانا معاه بسبب الحاجة دى وانا خايفة جدا وعارفة ان ربنا زعلان منى وعايزة اطمن ممكن تساعدونى بالله عليكم

    ردحذف
  24. حبيبتى ادخلى على الرابط التالى وهتلاقى معلومات اكثر عن غشاء البكارة بالشرح بالتفصيل
    http://setatwebanat.blogspot.com/2013/03/blog-post_2.html

    ردحذف
  25. طالما انك عذراء فمفيش اى داعى انك تقلقى خالص ولو عايزة تعرفى نوع غشاء البكارة عندك ممكن تذهبى لطبيبة امراض نساء وهى هتكشف عليكى وهتقولك

    ردحذف
  26. السلام عليكم .. هل فك غشاء البكارة بؤلم جدا ام كيف ؟ لاني لي فترة متزوجه وخايفه من هالموضوع بليز ساعديني

    ردحذف
  27. ممكن تعلميني متى يكون وقت الحمل انا دورتي تجي كل 23 او 22 متى وقت الاباضه

    ردحذف
  28. اميمة المغربية3 سبتمبر 2013 في 1:09 ص

    السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته لقد حدتث معي حادثة تسببت لي في فقدان بكارتي حيت عندما ادخلت اصبعي بتلك الفتحة سالت بعض قطرات من الدم و كنت اجهل مصدرها مع العلم انني بسن 14 و لم اعلم بامر داك الغشاء حتى فات الاوان الان انا احمل معي هذا السر و لا احد يعلم ماذا حدث لي يا ويلتي سالحق العار بعائلتي انصحيني بشيئ افعله و هل يوجد اطباء مختصين في هذا المجال بالمغرب اخبريني ارجوك فانا في امس الحاجة الى احد ينصحني ارجوك

    ردحذف
  29. انا عمرى 16 سنه وكنت وانا صغيره من سنتين يعنى كنت العب فى نفسى وعيزا اعرف انا بنت والا لا بس انا سعتها مفيش دام نزل وعيزا اعرف من غير مروح لى طبيبه

    ردحذف
  30. حبيبتى العادة السرية عند البنات قد ينتج عنها فى بعض الاحيان تمزق غشاء البكارة اذا تم ادخال شئ صلب الى الداخل حتى ولو كان اصبع بمعنى انه اذا كانت من الخارج تماما فلم يحدث فض لغشاء البكارة ولازم تعرفى ان العدة السرية بتسبب اضرار كثيرة جدا للبنت قبل وبعد الزواج وكلما اقلعتى عنها بسرعة كان افضل ليكى ولحياتك المستقبلية

    ردحذف
  31. حبيبتى انتى بتقولى انك علشان تثبتى حبك للشاب الاول اللى كنتى مرتبطة بيه فقدتى عذريتك الحقيقة انتى اثبتى له غباءك مش اخلاصك مينفش انك تعملى كده فى نفسك لانك انتى الخسرانة الوحيدة فى الموضوع ده وانتى لازم تصري ان الشاب اللى عمل فيكى كده لازم يتحمل مسؤلية اللى عمله زيك بالظبط

    ردحذف
  32. حبيبتى من المعروف ان هناك بض رجال الدين قد افتوا بانه يجوز للبنت المغتصبة اعادة عذريتها ولكن الراى الاول والاخير فى ذلك هو لرجال الدين و ايضا الاطباء ويجب ان تقوم امك بمساعدتك لانها تعلم جيدا كما تقولى ان ما حدث لك كان اغتصاب

    ردحذف
  33. حبيبتى انتى بتقولى انك بتندمي على اللى انتى بتعمليه مع ابن عمك وخطيبك وبالتالى فالحل بسيط جداااااااا وهو انك لازم تصري على انك ما تعمليش معاه اى حاجة غلط وقولى له انك هتسبيه لو فضل يجبرك على فعل ده

    ردحذف
  34. السلا م عليكم انا عندي 17 سنة و انا كان عندي 11 سنة كانت من دون علم كانت ادخل ايدي و عايزة اعرف هل انا لسة بنت و لا

    ردحذف
  35. حبيبتى ادخلى على الرابط التالى هتلاقى طريقة لمعرفة ايام الحمل بعد الدورة الشهرية
    http://setatwebanat.blogspot.com/2012/12/blog-post_5505.html

    ردحذف
  36. حبيبتى تقصدي ايه بفك غشاء البكارة وازاى متزوجة بقالك فترة ارسلى سؤالك مرة تانية واحنا هيسعدنا الاجابة عليكى باسرع وقت

    ردحذف
  37. حبيبتى نصيحتى ليكى هى مصارحة امك بما حدث وهى لانها اكثر واحدة عارفاكى وعارفة هى مربياكى ازاى هتصدق انك حصل معاكي حادثة وانك ماعملتيش علاقة مع حد كمان هى لو راحت معاكى لطبيبة شاطرة الطبيبة هتقدر تعرف ان كنتى مارستى الجنس مع احد قبل كده ولا لاء وان غشاء البكارة عندك قطع بسبب خطا ارتكبته نتيجة عدم معرفتك بالامر وياريت تخبرينا بالنتيجة علشان كل البنات يستفادوا من تجربتك

    ردحذف
  38. حبيبتى علشان تبقى عارفة العادة السرية عند البنات لا تسبب فض غشاء البكارة اذا كانت من الخارج فقط ولكنها تسبب قطع غشاء البكارة اذا كانت من الداخل عن طريق ادخال اشياء صلبة الى داخل المهبل

    ردحذف
  39. انا كنت اشاهد مقطع مثير وكنت افعل العادة السرية من فوق الملابس فقط ولكن عند انزال السائل نزل دم هل فقدت عزريتى ام لا مع العلم انى بندم بعد لما بعمل كدة :(

    ردحذف
  40. ( دكتور لو سمحت انا عندى 20 سنة بعمل للاسف العادة السرية وبشاهد مشاهد ساخنة بس بعمل العادة السرية من فوق الملابس فقط واخر مرة تفاعلت وانا بعملها من فوق الملابس السائل نزل مصحوب بدم فهل كدة فقدت عزريتى ارجو الرد ضرورى )

    ردحذف
  41. حبيبتى اولا انا مش دكتورة احنا بنحاول نساعد بعض ببعض المعلومات والخبرات اما بالنسبة لممارسة العادة السرية من الخارج من فوق الهدوم فلا تسبب فقد غشاء البكارة المهم عدم ادخال اى شئ صلب الى داخل المهبل لان ده هو اللى بيسبب فقد العذرية

    ردحذف
  42. بصراحة انا اخف من هذا الموضوع بشكل احياننا اقول لو البنت تضل مثل ما هيا افضل شي مرعب ومخيف...

    ردحذف
  43. انا فتاه خاطبة من فترة 9 شهور خطيبي اجبرني اني اعمل العادة السرية ......؟
    الــها اضرار بعد الزواج ... ؟

    ردحذف
  44. انا كنت مع خطيبتى وهى بكر وتقربنا لبعض ونزل السائل المنوى فوق عضوها ولكنه لم يدخل لداخل العضو وصادف ان دورتها الشهريه بعد حدوث هذا بيوم ولكن الدوره لم تاتى حتى الان فهل من الممكن ان يكون هذا حمل

    ردحذف
  45. ادخل على الرابط التالى هتلاقى فيه معلومات مهمة عن القذف الخارجي وهل يسبب الحمل ام بالتفصيل
    http://setatwebanat.blogspot.com/2014/01/blog-post_16.html

    ردحذف
  46. انا عندى 17 سنه وحبيبى كان عايزنى اثبتله انى بحبه بان هو يعمل معايا كده وهو كان بينزل عليا بس كنت بمسحه وانا خايفه اوى انى اكون فقدت عذريتى

    ردحذف
  47. انا فتاة عمري 20 سنة مارسة الجنس و كنت ارتدي بنطلون و سقط فوقي الماء المنوي هل يمكن حدوت حمل

    ردحذف
  48. انا فتاة مخطوبة امارس الجنس مع خطيبي هو كان بينزل عليا بس انا كنت بمسحه انا خايفة هل يمكن ان يسبيب الحمل ارجو الرد السريع

    ردحذف

إرسال تعليق

أحدث أقدم